Alex Matei
Image default
Film

Netflix folosește Google Trends pentru a pretinde că The Witcher a fost mai popular decât The Mandalorian

Netflix a lansat marți după-amiază raportul trimestrial al câștigurilor, inclusiv o serie de date noi despre ultimul său film, The Witcher. Printre punctele de date Netflix menționează în promovarea afacerii sale în ultimele trei luni include un grafic Google Trends care compară interesul pentru noua sa adaptare fantezie la Disney + The Mandalorian, celălalt hit uriaș al sezonului de sărbători.

Potrivit Netflix, The Witcher a aruncat concurența din apă, incluzând nu numai rotația Star Wars, ci și Apple TV Plus „The Morning Show” și Jack Ryan. Cu toate acestea, datele sunt un pic înșelătoare. Graficul inclus al Netflix se bazează pe datele globale de căutare Google. Aceasta este o problemă atunci când compari accesele Netflix cu cele ale serviciilor de streaming noi de la Apple și Disney, ambele lansate abia în ultimele luni.

După cum puteți vedea mai sus, un spectacol popular Netflix a pus la dispoziție peste tot în lume, în mod firesc, va avea in impact mult mai mare decat programele disponibile doar pe câteva tari. Are sens. Netflix este disponibil în 190 de țări, iar The Witcher – bazat atât pe o serie de cărți populare poloneze, cât și pe omologul său de jocuri video de la un studio de jocuri polonez – a fost pus la dispoziție în mai multe limbi, ajutând astfel la a avea mai mult succes in trendurile din google.

Disney +, pe de altă parte, a fost disponibil doar în cinci țări de la lansarea sa din noiembrie: SUA, Canada, Olanda, Australia și Noua Zeelandă. Așadar, deși The Mandalorian a oferit mai mult suport pentru limbi și subtitrare decât The Witcher, pur și simplu nu poate fi urmărit decat in cateva tari.

Dacă ajustăm graficul Google Tendințe de la „la nivel mondial” la „Statele Unite”, obținem o privire mai amănunțită asupra popularității celor două spectacole de succes în comparație:

Ceea ce vedem aici este emblematic al diferenței de abordare a lansării dintre Disney + și Netflix, iar rezultatele nu sunt la fel de măgulitoare pentru Netflix cum ar putea părea. The witcher s-a bucurat într-adevăr de un vârf imens în căutări cu lansarea sa la mijlocul lunii decembrie. Acest lucru este de așteptat. Și da, acel moment inițial a fost mai mare decât orice moment pentru The Mandalorian.

Dar Disney a optat pentru o abordare tradițională, de lansare săptămânală, în concordanță cu practica TV standard pe care o vedem HBO și alții continuă să o folosească. Și se pare că a plătit. The Mandalorian a cunoscut impulsuri considerabile și susținute. Finalul și premiera au avut ambele vârfuri asemănătoare, în concordanță cu popularitatea The Witcher la doar o săptămână aproximativ după lansare, ceea ce indică că The Mandalorian a menținut probabil un nivel impresionant de popularitate pe toată durata rulării. În momentul de față, The Witcher în ansamblu este mai puțin popular decât în ​​orice moment cand un nou episod din The Mandalorian este lansat de-a lungul primului său sezon.

Facebook Comments

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Lasă o recenzie

    Acest site web folosește cookie-uri pentru a vă îmbunătăți experiența. Vom presupune că sunteți de acord cu acest lucru, dar puteți renunța dacă doriți. Accept Citeste mai mult

    Privacy & Cookies Policy
    error: Acest continut este protejat!